Javascript is disabled!!!! Redirecting....
pozadinska_slika

NARUČIVANJE PROIZVODA

HVALA! Vaša narudžbina je prosleđena.


Kontaktiraćemo Vas u najkraćem vremenskom roku kako bi se dogovorili oko detalja isporuke. Detalje narudžbine poslali smo na e-mail adresu koju ste naveli u kontakt formi. U slučaju da imate bilo kakve nejasnoće u vezi ove narudžbine, možete nas kontaktirati putem telefona: 037/ 203 422 ili putem e-maila: info@alfatehnika.rs.


ALFATEHNIKA Web Admin Tim

Unesite Vaše ime i prezime ili naziv firme!
Unesite Vašu ulicu i broj!
Unesite Vaš poštanski broj i mesto stanovanja!
Unesite Vaš broj telefona!
Unesite Vašu e-mail adresu!
Ako naručujete kao pravno lice obavezno unesite PIB!



POVRAĆAJ ROBE »

Kupac može da zatraži od nas da se kupljena roba vrati iz više različitih razloga. Zakon krajnjem potrošaču to omogućava u određenom roku. Pošto utvrdimo da je roba vraćena u stanju u kakvom je predata kupcu (neoštećena i ispravna roba i ambalaža), vrši se povraćaj novca kupcu ili zamena uz doplatu za drugi artikal.

 

Kupac robu može da vrati samo u sledećim slučajevima UZ FISKALNI RAČUN i obavezno napisan RAZLOG VRAĆANJA:

 

1. Krajnji kupac zakonski je može vratiti u roku od 7 dana od fakturisanja tj. kucanog fiskalnog računa, osim u slučaju poručivanja putem WEB-a tj. slanjem robe kurirskom službom gde je rok za povraćaj 14 dana od kucanog računa. U oba slučaja obračunavaju se i radni i neradni dani.

 

2. Ukoliko je našom greškom fakturisana roba koju kupac nije poručio, rok za započinjanje procedure povraćaja robe je 24h od trenutka prijema robe.

U ovom roku kupac to može uraditi bez ikakvog pismenog objašnjenja i tražiti zamenu za drugi artikal, uz doplatu, ili da zahteva povraćaj novca. Zato je najbolje za kupca da robu proveri prilikom kupovine ili po prijemu od kurira.

 

Kada kupac vraća artikal u šop u kome je lično preuzeo i kupio robu, on tada donosi kupljeni artikal i prilaže fiskalni račun. Maloprodaja utvrđuje ispunjavajne uslova za to (provera ispravnost artikla, ambalaže i roka od 7 dana) i vrši nalog za ispravku, ukoliko je u zakonskom roku (uzevši u obzir i radne i neradne dane). Ukoliko radnik u maloprodaji nije kvalifikovan da utvrdi ispravnost, primljeni artikal se šalje u servis.

 

Ukoliko kupac vraća artikal koji je dobio putem kurirske službe, zakonski rok za ovo u odnosu na datum sa fiskalnog računa je 14 dana. U tom roku kupac se upućuje na slanje kupljenog artikla u naš servis. Kupac će na ovu adresu poslati:

 

Artikal koji vraća i garantni list (ukoliko ga je dobio)

Kopiju fiskalnog računa (da se original ne zagubi)

Razlog vraćanja napisan na papiru (predomislio se, ne odgovara, neispravno primljeno...)

 

Po prijemu ovako poslate robe naša služba će utvrditi stanje i ispravnost artikla i obavestiti nas da možemo razdužiti kupca ili poslati neku zamenu.